Замяна и връщане

Замяната на продукт в рамките на 60-те дни тест период става при следните условия:

-  Ако желаете да ви бъде заменен продукт в рамките на 60 дни от датата на получаване му, замяната е за наша сметка. За целта трябва да се свържете с нас, за да изпратим куриер в удобни за вас ден и час. Той ще ви достави новия продукт и ще вземе стария.

    Замяната на продукт извън рамките на 60-те дни тест период става при следните условия:

    Ако желаете замяна на продукта след изтичане на 60-те дни тест период, разходите за куриерската услуга са за ваша сметка. Процедурата е същата, като описаната по-горе – подавате заявка за замяна, изпращаме куриер в удобни за вас ден и час, и той ви доставя новия продукт, като му предавате стария. 

      NB! Имайте предвид, че условието, за да получите новия продукт, е да предадете стария на куриера. В противен случай замяната се анулира.

      Връщане на продукт:

      Ако по каквато и да е причина не сте доволни от продукт, закупен от нас, в рамките на 60-дневния тест период може да заявите връщането му и да получите парите си обратно (сумата, която сте заплатили за доставка, не се възстановява).

      За целта е необходимо да заявите желанието си за връщане на продукта, като ни се обадите или ни пишете. След което ще изпратим куриер в удобни за вас ден и час, за да вземе продукта. Много е важно да пазите касовата бележка и да я поставите в кутията с продукта, а заедно с нея да поместите и бележка с трите ви имена и банкова сметка, по която да преведем сумата. След като продуктът бъде върнат обратно, ще наредим връщането на парите ви по сметката, която сте предоставили.

      NB! Връщането на парите става само при предоставена банкова сметка на клиента.

      Връщането на парите по банкова сметка обикновено отнема между 3 и 5 работни дни, след като продуктът е пристигнал при нас. Тук е важно да знаете, че условието да ви бъдат върнати парите е продуктът да е върнат при нас.