Често задавани Въпроси
Имате ли физически магазин, където да видя продуктите ви?
Продуктите ни се предлагат само онлайн. Именно затова даваме 30-дневен тест период, така че да имате достатъчно време да се убедите сами в качествата на продуктите. Смятаме, че тестът у дома е най-добрият тест, с който да решите дали даден продукт отговаря на очакванията ви.
Как да разбера дали поръчката ми е направена успешно?
При успешно генериране на поръчка, ще получите потвърждаващ имейл на посочения от вас имейл за връзка. Обикновено отнема до 1-2 минути, за да пристигне във входящите съобщения, при условие, че сте попълнили имейл адреса си коректно. Ако нямате такъв имейл във входящата си поща, проверете папка Спам, тъй като е възможно съобщението да е отишло автоматично там. Ако не намирате писмо от нас и там, то вероятно поръчката не е генерирана, така че се свържете с нас по телефона, мейла или ни пишете във Фейсбук.
Как мога да платя?
Всеки клиент може да избира между 2 опции за плащане:
- Плащане с карта;
- Наложен платеж.
Заявяването на предпочитания начин на заплащане на продукта става при завършването на поръчката.
Какво да направя, ако не получа имейл с потвърждение за направена поръчка?
Ако не сте получили потвърдителен имейл за направената поръчка до 30 мин. Моля да се свържете с нас на телефон 0876474340 в работно време от 09:00 до 17:00 от Понеделник до Петък
Какво става с поръчката, ако се опитам да платя с карта, но плащането не мине?
Ако плащането не е минало, обикновено се свързваме с вас в рамките на няколко работни дни, за да ви информираме за случая и да уточним възможните начини за плащане, така че да получите продукта възможно най-бързо.
Колко време имам на разположение, за да взема пратката с продукта от офис на куриера?
Ако сте заявили получаване на продукта в офис на куриер, ще имате 3 работни дни, за да вземете пратката. След изтичането на този срок, поръчката се анулира и продуктът се връща обратно при нас.
Къде мога да оставя положителния си коментар за обслужването и/или продукт?
Ние ценим изключително много обратната връзка от клиентите, затова приемаме всякакви коментари, съвети и критики. Ако желаете да споделите свое впечатление от някой от продуктите ни или от облсужването ни, може да ни пишете на [email protected] или на https://www.facebook.com/naidobriteoferti.bg
Може ли да ми издадете фактура за закупения продукт?
Да, разбира се. Издаваме фактури при заявка на клиента. Просто ни кажете и подгответе необходимите данни и ще го направим.
Поръчах продукт, но все още не съм го получил/а.
Обикновено отнема между 1 и 3 работни дни, за да пристигне поръчания от вас продукт. Ако не получите продукта в рамките на този срок, то най-вероятно поръчката ви не е генерирана.
Това може да се дължи на:
- Грешно изписване на данните ви за поръчка – в такъв случай колегите ни ще се свържат с вас, за да уточнят подробностите за доставката;
- Ако сте оставили едновременно грешен номер и грешен имейл, колегите ни няма как да се свържат с вас, а с това и поръчката ви няма да бъде изпратена.
При всички случаи е желателно да се свържете с нас, ако срокът от 5 работни дни след заявяването на поръчката ви е изтекъл.
*За да се уверите, че наистина сте направили поръчка, е важно да проверите пощата си. Ако е направена заявка за продукт, ще получите потвърждение по мейла за поръчката. Имайте предвид, че е възможно съобщението ни да е пристигнало в папка Спам, затова е желателно да проверявате и нея.
За да избегнете подобни ситуации, препоръчваме да:
- Проверявате поне по 2 пъти въведените данни за поръчка и доставка;
- Да упоменавате всички необходими подробности за доставката – точен адрес, офис на куриер или личен адрес желаете и т.н.
В случай, че сте сгрешили имейла си, е невъзможно да получите потвърждение за поръчката.