Обикновено отнема между 1 и 3 работни дни, за да пристигне поръчания от вас продукт. Ако не получите продукта в рамките на този срок, то най-вероятно поръчката ви не е генерирана.
Това може да се дължи на:
- Грешно изписване на данните ви за поръчка – в такъв случай колегите ни ще се свържат с вас, за да уточнят подробностите за доставката;
- Ако сте оставили едновременно грешен номер и грешен имейл, колегите ни няма как да се свържат с вас, а с това и поръчката ви няма да бъде изпратена.
При всички случаи е желателно да се свържете с нас, ако срокът от 5 работни дни след заявяването на поръчката ви е изтекъл.
*За да се уверите, че наистина сте направили поръчка, е важно да проверите пощата си. Ако е направена заявка за продукт, ще получите потвърждение по мейла за поръчката. Имайте предвид, че е възможно съобщението ни да е пристигнало в папка Спам, затова е желателно да проверявате и нея.
За да избегнете подобни ситуации, препоръчваме да:
- Проверявате поне по 2 пъти въведените данни за поръчка и доставка;
- Да упоменавате всички необходими подробности за доставката – точен адрес, офис на куриер или личен адрес желаете и т.н.
В случай, че сте сгрешили имейла си, е невъзможно да получите потвърждение за поръчката.